Akhirnya Fara Fauzana Tampil Komen Isu Baju "Ayam Belanda" Dan Pengacara "Hambar"


Akhirnya Fara Fauzana Tampil Komen Isu Baju Ayam Belanda


Pengacara AJL30, Fara Fauzana telah menjadi biral ekoran bajunya yang disamakan dengan ayam belanda sekaligus menjadi viral.

Buat pertama kalinya, Fara Fauzana atau Fafau tampil memberi komen tentang baju yang direka oleh Rizalman itu.

Ini komennya:

TENTANG BAJU

"Pereka tiada salahnya kerana mereka penat bekerja demi mencantikkan saya. Bukan salah baju, tetapi salah badan saya yang 'sado'. Jadi, kalau nak kutuk, biarlah saya yang dikutuk. Jangan kutuk pereka fesyen," 

TENTANG PENGACARA HAMBAR

"Saya cukup seronok bekerja dengan AG. Dialah hero saya pada malam itu. Bab gagap dan tersilap itu memang (salah) saya. Gementar itu janganlah cakap kerana sudah bertahun saya tak mengacarakan AJL.

"AG yang banyak 'cover' kesilapan saya. Apapun, saya sayang awak semua dan terima kasih kepada yang sudi memberi komen.

"Positif atau negatif komen kalian, saya tetap suka kerana itu tanda semua yang menonton dan memerhatikan saya sangat prihatin,"

Sumber: BH

0 comments:

Post a Comment