Ayda Jebat Punca Aiman Putus Dengan Fathia?


Ayda Jebat Punca Aiman Putus Dengan Fathia?


Kini kuat mengatakan bahawa pasangan pelakon Aiman Hakim Ridza dan Fathia Latif putus cinta disebabkan pelakon Ayda Jebat.

Ini komen Ayda Jebat apabila di tanya tentang hal ini:

“Saya tak tahu dan tak pernah menghubungi dia (Aiman). Lagipun tak pernah simpan nombor telefonnya. Saya kenal dia (Aiman) sewaktu menjalani penggambaran drama Isteri Separuh Masa dan setakat itu sahaja. Tapi apa yang boleh saya cakap dia seorang artis yang sangat professional, dan sangat baik”

“Perkara ini sangat merepek. Ada yang suarakan pendapat mereka untuk saya mempunyai teman lelaki supaya saya tak dikaitkan lagi dengan mana-mana artis lelaki tetapi bagi saya itu tidak kerana terpulanglah pada mereka bagaimana mahu mengendalikan sesuatu keadaan,” 

Ayda Jebat menafikan gosip tersebut dan berkata mereka hanyalah rakan artis semata-mata.

0 comments:

Post a Comment