Penyanyi Belasah Warga Nepal Cuba Cabul Isterinya

Penyanyi Belasah Warga Nepal Cuba Cabul Isterinya



Penyanyi jalanan popular, Genji Busker telah membelasah seorang warga asing dikatakan dari Nepal yang membuat perbuatan terkituk terhadap isterinya.

Dikatakan warga Nepal itu memeluk isterinya dari belakang, malah perbuatan itu disedari Genji Busker yang terus menumbuk lelaki Nepal itu.

Genji Busker yang berang terus membelasah lelaki kurang ajar itu dan berkongsi pengalaman tersebut di laman sosial sekaligus mencuri tumpuan ramai.

Ini komen Genji Busker:

hati2 dgn nepal... aku ngah setup brg busking dpn sogo td.. dia dtg peluk farah n raba... farah tumbuk sedas... aku just jalankan kewajipan sbg suami sahaja... tak sedar tau2 keras pastu darah meleleh ... aku tau malaysia akan melindungi penjenayah macam nepal ni lps ini aku yg kedalam... tq ‪#‎najibrazak‬ rezeki aku bukan dikaki lima lagi... selepas berkahwin dugaan lebih besar yg dtg ...

0 comments:

Post a Comment