Monday, May 16, 2016

Baju Jarang: Ini Jawapan Neelofa

Baju Jarang: Ini Jawapan Neelofa


Semalam, kecoh di laman sosial tentang baju Neelofa yang dikatakan agak jarang ketika berada di luar negara.

Lihat gambar dan baca kisahnya itu DI SINI.

Hari ini, Neelofa tampil memberi kenyataan tentang perkara berkenaan. Jom baca komen dari Neelofa:

"Nak tirulah macam wak doyok cakap "aku yang pakai kau yang panas/kecoh"

"Kalau dah pakai 2 lapis inner pun kata jarang jugak, rasanya Lofa tak mampu nak pakai 10 lapis inner kot."

"Cuaca di Istanbul ni agak sejuk so memang kena pakai at least 2 lapis kalau tak kulit kering ye sayangku"

Sumber: IG Neelofa

0 comments:

Post a Comment