Anak Perempuan Normah Damanhuri Buat Iklan Panas

Anak Perempuan Normah Damanhuri Buat Iklan Panas


Tahun lalu, anak perempuan Normah Damanhuri mencetuskan kontroversi dengan iklan yang dianggap "keterlaluan".

Kini anak perempuan Normah Damanhuri kembali mencuri perhatian orang ramai dengan iklan yang keterlaluan juga.

Liana Rosli, anak Normah telah tampil dengan aksi 'menggiurkan' ketika mempromosikan produk keluaran sendiri, Jus Sweet Dara.


Bagi Normah Damanhuri, apa yang dilakukan anaknya hanyalah sekadar gimik.

Ini komennya:

“Bagi saya ini soal perniagaan. Kalau ada yang salah anggap, itu terpulang kepada penerimaan masing-masing.

“Saya bukan nak menyokong perkara tak elok, tetapi saya melihat perkara itu dari sudut positif. Saya percaya setiap ahli perniagaan ada cara dan strategi tersendiri untuk mempromosikan produk mereka.

“Kalau bukan dia yang nak memajukan perniagaan sendiri, siapa lagi? Dalam masa sama saya tetap menegur dan menasihati,”



Ini videonya:

0 comments:

Post a Comment