Reaksi Abby Abadi Apabila Mas Idayu Mengamuk

Reaksi Abby Abadi Apabila Mas Idayu Mengamuk


Kisah Mas Idayu memeluk pelajar Akademi Fantasia kini hangat diperkatakan apabila ramai yang tak bersetuju dengan tindakan terbabit.

Malah Abby Abadi, seorang selebriti yang telah berhijrah ada memberi teguran kepada Mas Idayu tentang hal terbabit (BACA  DI SINI)

Setelah ditegur oleh orang ramai termasuk Abby, Mas Idayu dilihat mengamuk dan memarahi Abby Abadi  di laman sosial IG miliknya (LIHAT SINI)

Kini Abby Abadi memberi responnya tentang hal ini.

Jom baca:

Jangan seronok sangat kak

Awalnya Saya taktahu pun
Yg Mami tu Akak


Saya memang tak tengokpun
Buleh tanya anak2

Adik beradik
Mak Ayah Saya
Sahabat2 terdekat Saya


Saya memang tak heran dah
Dengan hiburan2 ni


Nak tumpang popular jauh sekali


Sebab Sy faham la
Saya tegur kak


Jangan seronok sangat
Tak selamanya kita akan di atas


Itu jelah adik nk pesan


JAGA DIRI YE KAK
Semoga Hidayah ALLAH
Milik kita bersama
Fi Hifzillah



Semoga kedua-dua nya berdamai lah ye. Ambil yang jernih buang yang keruh. Muhasabah diri masing-masing dan ambil ikhtibar perkara yang baik.

0 comments:

Post a Comment