KOLEKSI Gambar Terkini Kekasih Hazama, "Perkahwinan Saya Tidak Ada Majlis Besar"

KOLEKSI Gambar Terkini Kekasih Hazama, "Perkahwinan Saya Tidak Ada Majlis Besar"





Nama Hazama kini semakin besar di dalam industri hiburan tanah air.

Baru-baru ini, Hazama ada bercerita tentang perkahwinan yang bakal diadakan nanti.

Ini komen Hazama:

“Seperti yang saya mahukan perkahwinan saya tidak ada majlis. Kita buat nikah sahaja, asalkan syariat dahulu, dan saksi semua cukup,"

“Tidak ada penaja, saya minta begitu kerana hari saya kahwin saya tak mahu bekerja. Kalau ada penaja maksudnya saya bekerja jugalah. Hari itu hari saya. Mungkin ada orang tak bersetuju, tapi saya rasa itu hak saya dan saya minta seperti itulah,”

“Jemput media ke majlis kahwin saya, Insya-Allah saya tak berani nak cakap apa-apa lagi. Kalau boleh saya nak bantuan media untuk gembar-gemburkan. Tujuan kita buat majlis ini untuk mengelakkan fitnah”,


Hazama kini sedang bercinta dengan Genervie Kam. Wanita ini merupakan pemuzik hebat.

Jom lihat gambar terkini Genervie Kam:









0 comments:

Post a Comment