Zulin Aziz Mengamuk, Orang Ramai Gelarnya BODOH !!

Zulin Aziz Mengamuk, Orang Ramai Gelarnya BODOH !!



Baru-baru ini Zulin Aziz ada mebuat lawak tentang akad nikah. Dia mengatakan "angkat" nikah bukan "akad" nikah.

Namun ada pihak yang menggelarnya bodoh tentang hal berkenaan walhal ZUlin bergurau sahaja.

Hanya kerana dianggap salah mengeja pada satu perkataan, Zulin Aziz dikecam hebat oleh peminat yang menuduh beliau sebagai seorang yang bodoh kerana tidak tahu mengeja.

Berang dengan pelbagai tuduhan yang dilemparkan termasuk menghina fizikal badannya yang gempal, Zulin telah mengamuk di laman sosial membidas kritikan peminat terhadapnya.

Ini luahan Zulin:



“Aku sebut ANGKAT walaupun hakikatnya AKAD dan aku tulis ikut ejaan apa aku cakap. Apa isunya, Kau ingat aku tak pergi sekolah ke tak tahu akad tu ape? Suka hati nak kata aku bodoh. Tag aku bertubi-tubi kata aku bodoh. Aku bergurau, dah kenapa jadikan isu itu serius. Aku tak faham orang kita ni, kalau salah laju saja nak menghentam”

“Aku tak marah pada mulanya, tapi sampai cakap aku perempuan gemuk, hodoh dah la bodoh mak bapak tak hantar sekolah, itu dah melampau. Aku masih boleh bergurau berkenaan isu ni, aku biar je tapi ni sampai tak reti nak respek orang. Bila aku cakap orang utara memang slang bunyi dia ANGKAT,”

0 comments:

Post a Comment