Beri Harapan Palsu: Ini Komen Neelofa Tentang Hubungannya Dengan Fattah Amin

Beri Harapan Palsu: Ini Komen Neelofa Tentang Hubungannya Dengan Fattah Amin




Hubungan Neelofa dan Fattah Amin semakin hangat diperkatakan apabila dilihat bersama di dalam rancangan MeleTop.

Malah ramai mula mengatakan adakah mereka sudah berbaik semula setelah mengharungi pelbagai kontroversi sebelum ini.

Neelofa juga bakal berganding dengan Fattah Amin di dalam satu drama terbaru beberapa bulan lagi.

Dikatakan mereka hanya berganding di drama dan hanya memberi harapan palsu kepada peminat yang mengharapkan hubungan mereka lebih dari itu.

Ramai peminat mahu mereka berdua bersatu sebagai pasangan kekasih yang berakhir di jinjang pelamin.

Ini komen Neelofa:

"Disebabkan tawaran itu sudah lama dapat, saya kurang pasti sekiranya ada perubahan nanti,"

"Kami hanya menjalankan tugas sebagai pelakon. Saya tidak boleh mengawal andaian, impian serta angan-angan peminat yang mahukan kami ke jenjang pelamin kerana itu semua diciptakan mereka,"

"Hubungan saya dengan Fattah sekadar rakan sahaja dan saya hanya berjumpa dengan dia di acara yang memerlukan kami hadir bersama.

"Fattah seorang yang sangat berterus-terang mengenai perasaannya dan tidak adil apabila ada pihak menghukumnya,"


Tentang pergaduhan mereka ini jawapan Neelofa:

"Sebenarnya Fattah tersilap dengar soalan yang ditanyakan pihak media dan dia sudah meminta maaf kepada saya,"

0 comments:

Post a Comment