Ini Kenyataan Terkini Jep Sepahtu Tentang Status Hubungannya Dengan Sari Yanti

Ini Kenyataan Terkini Jep Sepahtu Tentang Status Hubungannya Dengan Sari Yanti


Umum mengetahui kini pelawak popular Jep sangat rapat dengan pelakon Sari Yanti.

Hubungan mereka didakwa oleh orang ramai sebagai pasangan kekasih.

Namun sehingga kini pasangan ini tidak pernah mengaku sebagai kekasih.

Ini pula kenyataan terkini Jep tentang hubungannya dengan Sari Yanti.

Ini komen dari Jep:

“Apabila saya berkawan dengannya, semua pihak tidak kira di sebelah dia atau saya mendoakan yang baik-baik dalam perhubungan ini. Saya hanya mampu mengaminkan doa masing-masing. Tetapi apabila ditanya mengenai status perhubungan kami, sukar untuk saya menjawabnya”

“Apa yang penting, saya selesa berkawan dengannya. Dalam hal ini, saya tidak tahu untuk meletakkan nilai persahabatan kami pada tahap yang mana,” 


Minggu lepas Jep Sepahtu telah membuat lawak pick up line kepada Sari Yanti.

Sari Yanti yang menjadi artis undangan kepada Sepahtu Reunion Live telah berlakon segaia cikugu dan bertanya siapa nak jadi ketua kelas.

Jep dengan selamba berkata " Saya tak nak jadi ketua kelas, tapi saya nak jadi ketua rumahtangga kita.."

Lawaknya itu mendapat sorakan gamat dari para penonton.

0 comments:

Post a Comment