Monday, January 9, 2017

Silakan SAMAN Aku.. Sedia Hadap Kau Di Mahkamah!! - Karen Rahman Cabar Maria Farida

Silakan SAMAN Aku.. Sedia Hadap Kau Di Mahkamah!! - Karen Rahman Cabar Maria Farida


Bekas isteri kepada suami Maria Farida iaitu Karen Rahman telah mencabar pelakon itu untuk menfailkan saman ke atasnya.

Dalam satu gambar di laman IG, Karen meluahkan perasaan yang terbuku di hatinya.

Karen telah menyaman Maria namun dikatakan tiada apa tindakan yang berlaku.

Kini Karen telah mencabar Maria Farida untuk menyamannya semula.

Ini komen dari Karen:

Bismilah,sy tlg mghantar beberapa saman utk bekas teman baik sy ini mlalui pguam sy..tpi tiada apa2 jawapan...skg ni sy dh mlss nk lyn...biar pi lh...

skg ni sy rasa sý nk tgu dia pula saman sy...sbb apa dia nk saman sy!!!..fakta apa dia nk saman biar pi lh dia nk reka story jahat dia tu..

klu slma ni dia war2 kn kt akhbar sy ganggu hidup dia..sy simbah kereta dia, sy ugut dia...sy diam shj..paling sy msg dia deret utk dia smuka dgn sy..maki hamun dari sy tk payah ckp lh..mmg dia patut di maki pun..dia ni sgt licik otak dia...

sy nk tyn dia di sini,jika kau rasa kau tk slh..dan kau tk mghancur kn hidup aku ank2 dan aku ni yg fitnah kau slma ni..sila kn saman aku..aku sedia hadap kau di mahkamah...

aku akn pergi bkn aku takut,dari situ jugak lh peluang utk aku keluar kn segala bukti2 kejahatan kau,kau bskandel bhubungan dgn suami aku smasa kami masih lg suami isteri...tarikh dan waktu kau bhubung dlm diam.semua ada dlm bil2 yg di rekod kn,akn aku bentang kn.

kau canang kr beauty tk byr kau.sedang kn resit pbayaran semua ada sbgai bukti,kau fitnah aku simbah kereta kau sdang kn aku tk mlaku kn..kau tuduh tanpa bukti tau...yg itu biar pihak polis yg jawap utk pihak aku dlm kes ni.aku tk sabar jugak ni utk tgu saman dari kau...ini lh pluang satu2 aib kau yg ada dlm tgn aku dan bukti2 kjahatan kau akn tbongkar di mata org luar,jgn cabar aku!!

sepatut nya dh ambil laki org kau diam..tpi kau ttp memekak sana sini...tunjuk kau tk slh..kau ingt kau siapa...dan kau ingt suami kau tu siapa?

btimbun laporan polis aku dh buat mgenai kau,dari awal kau mganggu suami aku lg aku dh siap kn sgala bukti...tpi kau nafi kn!!!tegak kn kebenaran palsu kau..konon nya bhubungan dgn suami aku lepas kami bcerai...ok tk apa... kita tgk bil dari maxis nnti...brapa hb dan bln apa tu kau mghubungi laki aku...

Aku tk marah pun skg kt kau..ambil lh laki tu..tk de siapa pun yg nak slain kau,tpi tlg henti kn sgala fitnah2 kau pd aku ank2..dh masuk thn 2017 dh.APA LG !!.now plss saman aku...aku tk perlu nk kuar kn duit byk2 utk court lg...biar kau yg mula kn ..dan aku pi hadap free je...

aib suami kau semua keluar nnti,kesian.demi maruah kau buat lh jika kau benar.ADA MARUAH KER KAU!!

0 comments:

Post a Comment