Jadi Viral!! Ozlynn Kongsi Pengalaman Malam Pertamanya Atas Katil Bersama Johan

Ozlynn Kongsi Pengalaman Malam Pertamanya Atas Katil Bersama Johan


Pasangan selebriti popular Johan dan Ozlynn memang mempunyai peminat yang ramai.

Mereka berdua juga sering berkongsi kisah kehidupan di laman sosial Instagram.

Malah mereka berkongsi akaun Instagram yang diberi nama  "jozlynnhanania"

Baru-baru ini, Ozlynn telah berkongsi kisah yang ramai tak tahu, iaitu kisah malam pertama mereka berdua setelah sah bernikah.

Kisah ini menjadi viral sekelip mata.

Jom baca perkongsiannya:

Aku x tau la mlm pertama org lain lepas nikah.. tp mlm pertama aku lepas nikah shuben aku bwk Quran atas katil.. (dlm hati ermm mesti laki aku nak test aku pandai baca ke x.. mulut aku laju jek nak baca.. maklom la org sekolah agama.. dia x tau lak brp kali aku khatam..) time shuben aku baca dlm rumi.. Al fatihah.. ok diam kejap.. kemudian di terangkan satu persatu setiap kali jumpa huruf "ba" bermaksud "dgn" dan kenapa dia baris atas.. kenapa bwh.. kenapa itu.. kenapa ini.. dr bangga nak bgtau brp kali aku khatam trus jd diam bila dia ckp dia belajar 4 thn baru khatam.. maksud khatam dia ngan aku beza.. dan begitu la hari2 berikutnya.. dia bwk Quran atas katil sblm tdo.. Skrg anak dh 4 kami masih mengaji.. Alhamdulillah anak sulung surah2 lazim dh tau makna.. kalau bukak ikim fm.. ada bacaan surah dia duk belkg translate.. maaf bkn nak menunjuk.. byk lg yg kurang kat keluarga kami.. tp saja nak ingatkan.. kalau kita boleh baca novel smp nangis sb paham isi kandungan novel tuh nape bkn Quran kan?.. xmo tunjuk pandai sb kami tau ramai lg org yg pandai.. sb kami pon masih belajar dan terus belajar.. nak seribu daya xnk seribu dalih... utk aku.. dan pesanan utk diri sendiri jugak " ko belom hebat kalau x paham isi quran" #kaedahharfiyah #familyhanania #ruangrezekihanania korg boleh niaga pd gmbr nih #ulangkaji #tipskeluargabahagia #carisuamiygadailmuagamabkngahpdharta #masihbelajar

Memang lain dari yang lain kisah Ozlynn ini.

Semoga perkahwinan mereka sentiasa bahagia selalu.

0 comments:

Post a Comment