TAHNIAH!! Pelakon Jelita Raja Ilya Ke Hollywood, Bakal Berlakon Filem Marvel

TAHNIAH!! Pelakon Jelita Raja Ilya Ke Hollywood, Bakal Berlakon Filem Marvel


Pelakon tempatan, Raja Ilya mendedahkan dia berjaya mendapat watak dalam filem keluaran Marvel.

Pelakon berumur 31 tahun itu memberitahu, filem berkenaan bakal bermula dalam tahun ini.

Buat masa ini Raja Ilya masih belum dapat memberi banyak maklumat.

Ini komennya:

"Ia sudah disahkan bahawa saya akan menjalani penggambaran untuk sebuah filem Marvel pada hujung bulan ini, tetapi kerana tajuk filem ini masih belum dipastikan, saya tidak boleh memberi maklumat terperinci mengenainya. 

"Tawaran ini datang daripada seseorang yang saya kenali di Indonesia yang sudah berlakon beberapa buah filem Marvel dan Disney. Sekarang saya cuma perlu bersedia untuk detik paling hebat di dalam hidup saya ini. 

"Untuk 6 bulan, saya akan mula latihan di Jakarta sebelum terbang ke Hollywood.
.......................................

Actress Raja Ilya has revealed that she will be involved in a Marvel film (Grad A Hollywood film)

Raja Ilya told a local entertainment portal that filming will start at the end of the year.

However she is not able to reveal much information about the project at the moment.

“I can’t get any accurate shooting location for now. I’ve just been informed to fly to Hollywood by the end of the year for role selection and for which Marvel title (I would be involved in),”

“The offer came from someone I know from Indonesia who has already acted in a few Marvel and Disney movies… Now I just have to get prepared for the moment of my life.”

“For about six months, I will start my training classes at Jakarta with Yayan Ruhian before I fly to Hollywood,”

For your infomation, Yayan is an Indonesian martial artist and actor whose credits include The Raid and Star Wars: The Force Awakens.

Congratulation Raja Ilya!!

0 comments:

Post a Comment