Komen Mengejutkan Anzalna Tentang Ibu Mertuanya

Komen Mengejutkan Anzalna Tentang Ibu Mertuanya



Pelakon Anzalna baru-baru ini menjadi tumpuan apabila mendedahkan suaminya tidak cerewet dalam bab makanan.

Malah kalau masak nasi putih beserta telur goreng dan kicap pun suaminya, Hanif Zaki akan makan sahaja tanpa banyak mengeluh.

Selain itu, Anzalna juga mendedahkan bahawa hubungannya dengan ibu mertua amat baik.

Bagi pelakon ini, kehidupan mereka berdua sebagai suami isteri banyak dipermudahkan dengan bantuan ibu mertua yang banyak memahami.

Menjadi menantu perempuan tunggal dalam keluarga itu, ibu mertua banyak membantu dalam urusan seharian.

Ini komen Anzalna tentang ibu mertuanya:(MalayMailOnline)

“Ibu mertua saya buat segalanya untuk saya malah baju saya pun dia cuci. Dia sangat baik. 

“Dia sayang saya. Apa pun dia panggil Anzalna. Saya seorang pun menantu perempuan. 

“Ibu mertua saya tidak menyusahkan. Dia seperti mak sebenar saya. Masak pun dia panggil datang makan,” 

Memang untung Anzalna dapat ibu mertua baik macam tu.  Hubungan yang amat rapat antara seorang ibu mertua dan juga menantu.

Sememangnya hubungan seperti inilah yang patut dijadikan contoh oleh orag ramai di luar sana.

0 comments:

Post a Comment