Ini Kenyataan Media Dari Izara Aishah Setelah Video "Baju Terdedah" Menjadi Viral

Ini Kenyataan Media Dari Izara Aishah Setelah Video "Baju Terdedah" Menjadi Viral




Semalam nama pelakon jelita Izara Aishah menjadi buah mulut orang ramai ekoran tersebarnya satu video.

Video berdurasi 4 saat itu menjadi viral dan menunjukkan Izara Aishah tampil memakai baju terdedah di satu majlis.

Majlis itu merupakan MIGF2016 dan ianya pada tahun lepas bukannya pada tahun 2017.

Lihat foto dan video Izara Aishah itu DISINI

Setelah tersebarnya video tersebut, Izara Aishah telah membuat kenyataan rasmi.

Izara secara etrbuka telah memohon maaf kepada semua pihak.

Jom baca kenyataan penuhnya:

Kenyataan Pertama:

Assalamualaikum. Izara ingin memohon maaf kepada keluarga, peminat-peminat, dan setiap orang yang tersinggung dengan video yang tersebar di mana izara menghadiri fashion event. Video itu sudah lama, dan bukanlah dari Anugerah Bintang Popular yang baru sahaja berlalu. Video itu bermula disebarkan di What's App Group sekitar minggu lepas (Sabtu) dan kini di sebarkan di laman2 social media. Video itu disebarkan 2 minggu selepas Adib dan saya mengesahkan cadangan kami untuk berkahwin pada tahun ini. Walaupun Izara teramat Sedih dan Malu dengan kelakuan seseorang membuka Aib Izara sebegitu, Izara terima tunggungjawab sepenuhnya dan memohon maaf kepada semua. Izara juga anggap ini sebagai suatu Dugaan Allah, dan peringatan bagi Izara. Izara mempunyai tanggungjawab ke atas peminat-peminat dan akan berusaha untuk menjadi contoh yang lebih baik. Terima Kasih.

Kenyataan Kedua:

Saya tidak membuat kesilapan yang sama setelah saya meminta maaf. Sebelum ini saya pernah meminta maaf kerana saya pernah memakai pakaian yang tidak sopan. Setelah itu, saya tidak lagi ulanginya lagi. Waktu majlis yang dalam video itu, adalah sebelum saya pernah memohon maaf kepada semua. Ever since then(maaf), saya terus berusaha berubah ke arah kebaikan. Alhamdulillah Allah ingin menaikkan taraf saya untuk melantikkan saya sebagai seorang isteri tidak lama lagi. Tetapi setelah saya mengumumkan saya akan bernikah pada tahun ini, video lama itu mula muncul. Saya sudah pun memaafkan setiap individu yang telah mengaibkan saya. Sekali lagi saya mohon maaf kepada semua. Ini antara saya dan kamu. InshaAllah, satu hari anda akan memaafkan saya. Saya doakan yang terbaik buat semua. Terima kasih ya. Ikhlas dari hati saya. Assalamualaikum.


Memang bagus Izara Aishah ini memohon maaf kepada semua. Apapun semoga Izara tabah hadapi dugaan ini.

0 comments:

Post a Comment