"Dia Layak Dapat Perempuan Yang Lebih Baik.." - Ayda Jebat

"Dia Layak Dapat Perempuan Yang Lebih Baik.." - Ayda Jebat



Sebelum ini psangan pelakon Ayda Jebat dan Redza Rosli telah dikaitkan bersama.

Mereka berdua mula digosipkan setelah sering memuatnaik gambar bersama di laman media sosial.

Malah Ayda Jebat dan Redza Rosli juga dilihat amat akrab dan mesra.

Namun mereka berdua tidak pernah mengakui sedang bercinta.

Tentang hubungan terbaru, dilihat Ayda seperti mengatakan mereka berdua memang sudah tiada apa apab hubungan istimewa kerana mengatakan Redza lebih layak dapat perempuan lain yang lebih baik.

Ini komen Ayda:

"Mungkin kerana saya quite charming (ketawa), mungkin sebab saya friendly, still single dan berlakon dengan orang yang gandingannya juga masih single, jadi orang kaitkan kami bercinta”
 

"Apa yang boleh saya katakan, hubungan saya dengan Redza memang baik dan bagi saya dia seorang lelaki yang baik dan lebih layak mendapat perempuan yang lebih baik. 

"Bukan bermaksud saya tak baik, tapi mungkin tidak cukup baik untuknya

Sebelum ini, Ayda Jebat dikatakan rapat dengan deejay radio Era FM iaitu Radin. Ayda Jebat dan Radin beberapa kali datang ke majlis bersama.

Kemudian Ayda Jebat dikaitkan dengan Redza pula.

0 comments:

Post a Comment