Fasha Sandha Akhirnya Maafkan Penganjur Menghalaunya

Fasha Sandha Akhirnya Maafkan Penganjur



Sebelum ini memang kecoh isu Fasha Sandha mengamuk kerana dihalau di sebuah event.

Yang terbaru, menerusi program hiburan Melodi yang disiarkan di TV3, Fasha telah mengeluarkan kenyataan bahawa dirinya sudah memaafkan pihak penganjur yang telah menghalaunya tempoh hari.

Pihak penganjur telah berjumpa dengannya untuk membuat permohonan maaf dan beliau telahpun memaafkan pihak berkenaan.

Ini penjelasan Fasha:


MAAFKAN PENGANJUR

“Penganjur itu telah memohon maaf kepada saya diatas perbuatanya dan dia juga telah membuat kenytaaan yang mengatakan dia yang bersalah. Buat masa sekarang I just take it easy”,


TENTANG ISU SAMAN

“Saya ada banyak kerja lagi nak buat, saya banyak lagi komitmen”, ujarnya.

MAHU PENGANJUR BERHATI-HATI

“Sekarang ini hanya Allah saja yang tahu sama ada kenyataan yang dikeluarkan pihak penganjur pada waktu itu adalah andaian mereka ataupun mendapat arahan.

“Kalau benar ini hanyalah andaian dan rekaan cerita semata-mata, anda telah melakukan dosa besar kerana mencetuskan perkara ini hingga menjadi lebih teruk lagi.

“Tapi apa pun saya dah maafkan dia kerana dia telah meminta maaf kepada saya”.


Itulah komen dari Fasha tentang hal ini.

Sumber: Suria.FM

0 comments:

Post a Comment