Gambar Rumah Emak Aliff Syukri Terlajak Laris Yang Mewah Dan Unik


Gambar Rumah Emak Aliff Syukri Terlajak Laris Yang Mewah Dan Unik


Semalam Aliff Syukri telah berkongsi gambar rumah ibunya iaitu Rozita Ibrahim.

Pengasas kosmetik D'Herbs ini berkata dia datang ke rumah ibunya setelah ibunya memasak makanan kegemarannya.

Ini komen Aliff Syukri:

Saya anak kesayangan mak, biar masa berlalu tapi saya amat hargai detik ini sebab bahagia dan bersyukur apa yang saya pernah lalui, biar Allah yg tahu apa yg saya rasa detik dan saat ini berbanding dahulu.

Hari ni mak kesayangan saya suruh saya sekeluarga pergi rumah sebab dia masak masakan kegemaran saya dan ini saat yang paling manis yang saya impikan 


Rumah ibunya itu amat unik dengan kelihatan amat unik dan cantik dengan sentuhan tradisiona.

Di ruang komen, ramai follower memuji rumah ibu Aliff Syukri itu.

Ini gambarnya:







0 comments:

Post a Comment