Isu Perbualan Tak Senonoh Dengan Seorang Gadis, Ini Respon Balas Shukri Yahaya

Isu Perbualan Tak Senonoh Dengan Seorang Gadis, Ini Respon Balas Shukri Yahaya


Memang agak panas apabila seorang gadis bernama Sarah mendedahkan pelakon Shukri Yahaya cuba menggodanya.

Sarah telah memuatnaik beberapa gambar perbualannya dengan pelakon tersebut yang ternyata agak tidak senonoh.

Lihat perbualan penuh itu (DI SINI).

Akhirnya pelakon popular Shukri Yahaya tampil memberi respon tentang hal ini.

Ini komen dari Shukri Yahaya.

"Saya pun dapat tahu berita ni pagi ini. Komen saya senang je, orang sekarang sanggup buat apa sahaja untuk ‘famouskan’ diri mereka tanpa rasa malu akan diri sendiri.

"Mereka seperti sudah tidak bermaruah dan nak popular cara pantaslah ni. Saya sikit tidak terasa dan malas nak layan.

"Stop making stupid people famous" (hentikan buat kerja bodoh untuk popular)

"Saya malas nak layan mereka, saya maafkan mereka di bulan puasa ni. Orang macam ni buat kita hilang sabar, baik tidak payah layan langsung," 

Itulah jawapan dari Shukri Yahaya yang dengan jelas menafikan perbuatan tersebut.

Shukri Yahaya menganggap perkara ini adalah remeh sahaja dan telah memaafkan mereka dan malas layan orang sebegitu.

0 comments:

Post a Comment