Ini Respon Norman Hakim Apabila Bekas Isterinya, Abby Abadi Alami Keguguran

Ini Respon Norman Hakim Apabila Bekas Isterinya, Abby Abadi Alami Keguguran


Beberapa hari yang lalu, Abby Abadi akhirnya mendedahkan dia telah mengalami keguguran.

Anak yang dikandung Abby Abadi disahkan tidak bernyawa setelah 5 bulan di dalam kandungan.

~Abby kongsi gambar janin yang keguguran (LIHAT SINI)

Apabila berita ini tersebar, bekas suami Abby Abadi, Norman Hakim akui sebak mendengar kisah tersebut.

Walaupun mereka berdua bukan lagi suami isteri namun Norman Hakim akui amat sedih ketika menerima berita tersebut dari Abby.

Ini respon Norman Hakim:

"Sebelum ini dia ada mengadu tekanan darah tingginya agak membimbangkan juga, namun tak sangka usia kandungannya tidak dapat diselamatkan.

"Saya memang tak dapat menahan sebak dan sedih sebaik sahaja Abby beritahu dia keguguran.

"Walaupun kami bukan lagi suami isteri tapi saya turut berasa sedih di atas apa yang berlaku.

"Saya tahu suaminya amat berharap untuk menimang cahaya mata bersama Abby kerana dia sudah dua kali keguguran.

"Abby kongsi segalanya mengenai cerita kegugurannya itu kepada saya dan saya turut bersimpati,"


"Saya nasihatkan Abby supaya terus bersangka baik dengan Allah selepas nasib yang menimpanya.

"Abby bagaimanapun memang kuat dan tabah hadapai dugaan ini dia langsung tidak nampak bersedih.

"Mungkin dia sudah redha dengan apa yang berlaku, saya pun lega,"


Kesian Abby Abadi dan suaminya Jai Ezanny, mungkin ada hikmah. Semoga tabah hadapi dugaan ini.

Sumber: AstroGempak

0 comments:

Post a Comment