Penyebaran Bukti Nama Sebenar Adalah Lelaki, Ini Respon Balas Nur Sajat

Penyebaran Bukti Nama Sebenar Lelaki, Ini Respon Balas Sajat


Usahawan kosmetik Nur Sajat kini memang amat popular. Baru-baru ini ada pihak yang menyebarkan nama sebenar Sajat.

Nama yang disebarkan ternyata lelaki kerana ada "Bin" bukannya "Binti", malah nama depannya ada Muhammad.

Ini nama penuhnya yang tersebar beberapa hari yang lalu Muhammad Sajjad Bin Kamaruz Zaman

Akhirnya, Sajat tampil membuat kenyataan tentang isu panas ini.

Jutawan ini menyifatkan tindakan penyebaran nama sebenarnya sengaja diada-adakan pihak tertentu bagi tujuan menjatuhkan reputasinya.

Sajat akui tidak tahu menahu dari mana pihak terbabit mendapat maklumat itu.

Namun Sajat memberitahu ianya hanyalah gambar edit.

Ini komennya:

"Ini bukan kali pertama saya mengalaminya. Sebenarnya mereka ini tak ada kerja dan terlalu 'kreatif' hingga sanggup menyunting nama.

"Bagi saya tindakan mereka seperti tak ada kemajuan dalam diri. Biarlah mereka nak terus berkata, saya malas nak ambil peduli. Banyak lagi perkara lain saya nak fokus,"

"Bagi saya, setiap yang positif saya ambil untuk memotivasikan diri saya dan terus menjadi lebih baik, manakala segala yang negatif adalah teladan untuk saya lebih berhati-hati," 


Itulah komen dari Sajat tentang isu yang sedang viral ini.

Memang kecoh penyebaran gambar ini kerana ramai tertanya-tanya status jantina Sajat.

0 comments:

Post a Comment