"Do something about that ugly pimple on you face" - Komen Balas Nedim Nazri Yang Padu, Hentam Remaja

"Do something about that ugly pimple on you face" - Komen Balas Nedim Nazri Yang Padu, Hentam Remaja  


Beberapa hari yang lalu, Nora Danish dan Nedim mencuri perhatian ramai apabila bercuti di atas bot.

Lihat foto percutain yang viral itu ( DI SINI )

Memang teruk pasanagn ini dikecam oleh para haters kerana foto foto yang dikonsgi oleh Nora dan juga Nedim.

baca komen dari haters ( DI SINI )

Setelah dikecam teruk, suami Nora Danish iaitu Nedim tidak berdiam diri.

Jejaka yang juga anak menteri pelancongan ini telah membalas komen yang ditinggalkan pemilik akaun bernama "Tity Stella" dan "4arif Puth".

Oleh kerana mereka yang memberi komen itu masih remaja, Nedim bertindak 'sekolahkan' kedua dua individu ini.

Nedim menasihati mereka agar membuang sifat dengki dalam diri sekiranya ingin berjaya dalam kehidupan.

Malah Nedim juga menyindir remaja terbabit termasuk mukanya yang berjerawat.

Ini komen Nedim:

@titystella this little fart trying to tell me how I should live my life while he look barely legal to own one !

"@titystella, budak ini cuba untuk beritahu saya bagaimana saya perlu jalani kehidupan sementara dia seperti belum cukup umur.

Nedim juga memberi cadangan agar mereka pergi ke pusat kecantikan untuk memiliki kulit licin sepertinya dan meminta mereka menyebut namanya untuk mendapatkan potongan harga.

"@4rifputh_ nak senang dan berjaya jangan benci atau dengki dengan kehidupan orang lain, kalau saya jadi adik, saya ambil ilham untuk jadi lebih baik daripada saya.

"Dunia ini ibarat roda, jangan terlalu taksub cari salah orang lain, cermin diri, jadi lebih baik daripada anda hari ini," 


@4rifputh._ when you are legal talk to me , now do something about that ugly pimple on you face .

"Saya punya muka licin pasal pergi ke MyClinic dekat Damansara, cuba la mungkin bila awak dah hilang jerawat boleh lihat muka sendiri di cermin dengan selesa.

"Cakap nama saya, awak akan dapat diskaun Insya-Allah," 


Nedim dan Nora telah bercuti manaiki bot pelayaran dari Langkawi ke Koh Lipe.

Pasangan secocok ini berkahwin pada 30 Mac lalu dalam sebuah majlis tertutup yang diadakan di Glasshouse at Seputeh, Petaling Jaya.

Sumber: IG

0 comments:

Post a Comment