4 Gambar Terkini Hanez Suraya Sedang Hamil 7 Bulan

Gambar Terkini Hanez Suraya Sedang Hamil 7 Bulan


Pelakon yang pernah mencipta kontroversi besar iaitu Hanez Suraya kini sedang hamil 7 bulan. Lebih kurang 2 bulan lagi insyaAllah Hanez akan menimamng cahaya mata pertama bersama suaminya, Romie.

Ini perkembangan terkini tentang Hanez:

Alhamdulillah keadaan saya sekarang terkawal cuma kadang-kadang itu biasalah bayi dalam perut lasak sedikit. Jadi mula menendang perut saya dengan kuat. 

Kadang-kadang sampai sesak nafas saya dibuatnya. Tapi pada masa sama seronok melayan gelagatnya. Sejujurnya saya cukup bahagia melewati fasa hamil ini. 

Dengan keadaan sekeliling yang sentiasa mengambil berat saya dan bayi dalam perut ini, lagilah seronok amat sangat. Rezeki itu pun sentiasa ada. Lagi-lagi suami saya ada di sisi. Mulalah nak manja lebih. 

Cakaplah apa sahaja nak makan, pasti dapat dan sebab itulah sampai saya sekarang ini bertambah bulat.

Ini gambar terkini Hanez Suraya:





0 comments:

Post a Comment