Ini Komen Panas Iqram Dinzly Setelah Kantoi Gambar Dengan Uqasha Senrose


Ini Komen Panas Iqram Dinzly Setelah Kantoi Gambar Dengan Uqasha Senrose


Iqram Dinzly menjadi bahan bualan orang ramai apabila kantoi bergambar dengan Uqasha Senrose ketika bercuti bersama di Thailand.

Pelakon ini menganggap gambar percutiannya bersama Uqasha Senrose yang turut menyaksikan pelakon wanita itu membuka tudung adalah satu ujian besar dalam dirinya.

Ini komennya:

"Saya minta maaf, saya hanya mampu katakan no comment mengenai gambar percutian itu dan tidak boleh beri kerjasama.

"Sahih atau tidak sahih, biarlah Allah menghukumnya kerana kita sebagai manusia sesama manusia seharusnya sebaik mungkin menutup aib sendiri, inikan pula aib orang lain.

"Saya bukan malaikat mahupun maksom kerana kita manusia sentiasa diuji dan diduga,"


"Saya juga berharap perkara ini tidak terus diperbesarkan. Biarlah apa pun persepsi orang, apa orang nak katakan.

"Andai terjatuh fitnah sekalipun, sebagai hamba Allah saya tetap memaafkan insan itu dan terima kasih kerana prihatin," 


Sebelum ini, beberapa keping gambar menjadi kontroversi yang memperlihatkan Uqasha tidak berhijab dan berpakaian tak menutup aurat bersama adik-adik yang lain dan juga Iqram Dinzly.

Tambah Iqram, dia berharap perkara tersebut tidak terus diperbesarkan kerana ia merupakan hak dan privasi buat dirinya.

Gosip percintaanya dengan aktres tersebut tersebar sejak pertengahan tahun lalu, namun kedua-duanya menafikan perkara tersebut.

Sumber: mStar

0 comments:

Post a Comment