Abby Abadi Tumpah Darah, Keguguran


Abby Abadi Tumpah Darah, Keguguran


Abby Abadi mendedahkan bahawa beliau telah mengalami keguguran ketika menjalani ibadah umrah baru baru ini.

Abby yang telah berkahwin dengan Jai, redha dengan apa yang berlaku.

Ini tulis Abby di IG:

ALLAH SWT lebih tahu yg terbaik untuk kita. Saya redha atas apa yg berlaku. 

Mohon ampun dan maaf sbb sblm ni Saya berteka teki tentang kandungan Saya. 

Antara sebabnya ialah, takut apa-apa terjadi kalau terlalu bercerita dari awal. Jadi ingat nak simpanlah dulu. Maklumkan pada Sahabat rapat dan Keluarga Umaima je. Tapi terjadi juga. 

InshaALLAH, Saya yakin ALLAH ada perancangan yg lebih baik utk Saya. 
Terima Kasih ALLAH untuk pengalaman ini

Difahamkan, Abby mengalami tumpah darah ketika pergi menunaikan solat Asar di Masjid Nabawi, Madinah. Melalui gambar yang dimuat naik, rata-rata peminat Abby memberikan ucapan takziah kepadanya serta meninggalkan kata-kata positif kepada pelakon kesayangan mereka itu.

Takziah juga kami ucapkan kepada Abby Abadi dan suami, Faizal Zakaria. Semoga mereka sabar dan tabah menghadapi segala ujian yang diberikan.

0 comments:

Post a Comment