Neelofa Tayang Rumah Baru Yang Mewah

Neelofa Tayang Rumah Baru Yang Mewah


Neelofa merupakan antara artis paling populat di Malaysia ketika ini dan ini dibuktikan dengan kejayaannya sebagai Bintang Paling Popular 2015.

Kejayaan Neelofa dalam bidang seni dan juga keusahawanan sememangnya di kagumi ramai dan mahu berjaya sepertinya.

Setelah berjaya mengecap kejayaan, hasil titik peluhnya, baru-baru ini Neelofa telah membeli sebuah rumah mewah yang baru.

Pengacara MeleTop ini telah memuatnaik video rumahnya itu di laman sosial. Namun ada haters yang mengatakan Neelofa hanya menunjuk-nunjuk rumah barunya itu, tetapi Neelofa menafikannya.

Ini komennya:

“Ia adalah hak peribadi saya yang dirasakan tidak keterlaluan untuk dikongsikan kepada umum. Orang tidak mengetahui lokasi rumah itu jadi tiada masalah keselamatan pun kalau saya kongsinya di media sosial. Saya berhak untuk berkongsi apa saja dilaman sosial. Jika tak dikongsi di Instagram sekalipun, saya tetap akan kongsikannya di laman youtube Ilofayou” 

 “Rumah berkenaan sudah siap sepenuhnya dan boleh diduduki setelah hampir setahun ianya diubah suai. Saya juga bakal berpindah ke rumah tersebut dalam masa terdekat bersama kakak saya,” 

Jom layan video rumah Neelofa ini:

follow me on @instagram to check out more of my insta stories ! enjoy 💋

A video posted by Noor Neelofa Mohd Noor (@neelofa) on

0 comments:

Post a Comment