(6 Gambar) Michael Ang Dedah Neelofa Dan Fattah Amin Sedang Bercinta

(6 Gambar) Michael Ang Dedah Neelofa Dan Fattah Amin Sedang Bercinta


Pengarah popular Michael Ang telah membuat kenyataan yang menjadi tumpuan ramai.

Michael Ang menyatakan bahawa pelakon utama drama Suri Hati Mr Pilot iaitu Neelofa dan Fattah Amin benar-benar sedang dilamun cinta.

Oleh kerana itu juga, lakonan mereka amat mantap dan benar-benar memberi kesan di dalam drama itu.

Ini komennya:

“Ya, mereka memang bercinta di lokasi drama ini. Tetapi, di luar set saya tidak tahu sama ada mereka memang intim atau sebaliknya. Keserasian mereka membintangi drama ini jelas kelihatan dan masing-masing sangat ‘memberi’ apabila membabitkan babak intim. Itulah yang saya mahukan” 

“Kalau benar mereka bercinta, itu hak peribadi mereka. Tetapi, di dalam set saya, mereka memang benar-benar bercinta. Saya juga tidak sangka, Neelofa bukanlah seperti apa yang saya dengar daripada mulut orang,” 

Ini gambar mereka berdua:








0 comments:

Post a Comment