Ini Kisah Sebenar Dakwaan Peserta Super Spontan, Zukiee 'Sailang' Kekasih Rakan Sendiri

Ini Kisah Sebenar Dakwaan Peserta Super Spontan, Zukiee 'Sailang' Kekasih Rakan Sendiri


Sejak kebelakangan ini, pelawak yang popular dengan video kelakarnya Zukiee menjadi tumpuan setelah didakwa merampas kekasih rakan sendiri.

Kini, rakan sekerja Zukiee dan ahli keluarga kekasih Zukiee telah tampil menceritakan kisah sebenar yang berlaku.

Ini jawapan dari rakan Zukiee:

Zukieee kena fitnah bro..!

Ok lah, tu je jawapan yang aku boleh jawab bila semua tanya aku pasal kes partner bisnes aku si zukie nih. Aku ada 'hadiah' nak bagi dekat tukang fitnah tu balik.

Harini viral cerita yang dia sailang awek 'member'. Hahahh.

Aku ada bukti yang 'member' zukie tu sebenarnya syok sendiri dan nak cari publisiti murahan.

Ohh...korang tak tengok ke dia pun buat video lawak jugak..? So mungkin nama dia boleh naik kan.?
Meh aku nak naikkan nama kau.

Aku sekarang lepak dekat rumah mak farah tu, 'ex awek member zukie' ni. Mak si farah tu sendiri kata tak kenal si member zukie tu. Tunggu bukti2 lain aku bagi dekat ruang komen.

1. Komen adik farah pun kena block dekat ig mamat tu, apahal kau block..?

2. Aku ada bukti 'hadiah' dia nak bagi dekat zukie 2 minggu sebelum bertunang. Rupanya fitnah ni yang dia kata hadiah. So aku aku pun ada hadiah jugak.

3. Si Farah ni pernah dipukul oleh 'member zukie' ni. Takpa tu mungkin takde bukti sebab kesan dah takde.

4. Aku dah cadangkan zukie buat report yang 'member' dia tu nak buat fitnah dan kita ada bukti yang tu fitnah.

5. Aku sendiri akan buat report sebabkan fitnah dia nama company aku turut terpalit. So dua report lah.

6. Bila sembang dengan member aku ni, dia cakap ayah dia boleh tarik mamat ni naik mahkamah sebab mak si farah ni sendiri boleh naik bagi 'statment baek'.

7. Zukie kata 4x ja dia pernah jumpa 'member' tu tu kononya. Bila masa jadi member tu.

8. 'Member' zukie ni gak pernah kantoi dengan farah yang curang dengan member farah sendiri. Tapi sebab nak jaga hati kawan si farah ni tak bagitau apa pun.

Kalau ikutkan hati banyak lagi point aku nak bagi nih. Tapi tunggu tengok dia nak buat apa. Seronok sangat kan fotnah orang sebab nak naik nama...? Ok aku tolong dah ni.

Nanti follow aku post dekat komen antara bukti yang aku ada. So korang yang syok sangat komen base dari cerita sebelah pihak, jangan bodoh jadi orang.

Sekian, yang benar.

Member zukie.

Ini beberapa gambar yang diberi:




0 comments:

Post a Comment