Jihan Lagi Berjaya, Banyak Job Dan Kini Terpaksa Sara Suami.. Ini Respon Jihan

Jihan Lagi Berjaya, Banyak Job Dan Kini Terpaksa Sara Suami.. Ini Respon Jihan


Pelawak Jihan Muse sememangnya dikenali ramai. Jihan hebat sebagai pelakon, pelawak dan juga pengacara.

Berbanding dengan suaminya, Ungku Hariz, kerjaya Jihan dikatakan lebih hebat dan berjaya.

Memamng ramai yang tidak beberapa kenal dengan suami Jihan ini walaupun pernah berlakon di dalam flem hebat Polis Evo.

Ini menyebabkan ada yang mengatakan Jihan kini menyara keluarga dan suaminya.

Akhirnya pelawak ini tampil memberi komen.

Ini jawapan Jihan:

"Sehingga hari ini kami tak ada masalah. Soal nafkah juga tiada masalah, makan, minum, pakai semua cukup.

"Apa yang patut dia beri semua tak ada masalah. Ungku Hariz mampu sara Jihan,"

"Rezeki siapa yang lebih... itu hal masing-masinglah,"

"Saya bukan wanita yang high maintenance. Saya tak guna barangan mewah, saya lebih gemar memilih gaya streetwear."

"Tapi kalau saya berkeinginan barangan yang mahal, saya ada duit dan boleh beli sendiri,"



Kesian Ungku Hariz ada pihak yang menuduhnya sebegitu. Semoga kerjaya Ungku Hariz akan lebih terserlah selepas ini.

Mutu lakonannya memang hebat juga.

0 comments:

Post a Comment