"Kena Tengok Ibu Bapa Saya.." - Sari Yanti Tampil Beri Komen Tentang Hubungan Dengan Jep Sepahtu

"Kena Tengok Ibu Bapa Saya.." - Sari Yanti Tampil Beri Komen Tentang Hubungan Dengan Jep Sepahtu


Pelakon ini kini menjadi tumpuan kerana dikaitkan dengan Jep Sepahtu.

Sari Yanti bagaimanapun akui senang dengan personaliti dimiliki Jep Sepahtu.

Walaubagaimanapun, kisah status hubungan antara Sari dengan Jep terus menjadi tanda-tanya.

Sehingga saat ini, masih belum ada kenyataan rasmi dari kedua-dua pihak mengesahkan merekasedang bercinta.

Namun, Jep pula sebelum ini turut menyatakan beliau bersedia menerima Sari sebagai jodohnya.

Baca kenyataan Jep DI SINI.


Kini tiba giliran Sari Yanti ditanya tentang hal ini.

Ini komen Sari Yanti:

"Nak tahu hati saya senang dengan apa saja pilihan mahupun persoalan, kena tengok ibu bapa saya,"

"Apa yang saya kongsi di media sosial itu sudah mewakili apa yang perlu dijelaskan. Saya cuma tidak mahu ia hadir dalam bentuk kenyataan yang diolah-olah. 


"Saya juga tak mahu andai ada kenyataan diluahkan, ia akan diterjemahkan menjadi lain pula. Bagi mereka yang tahu, tidak mengapalah. Tiada apa pun yang hendak disembunyikan.

"Saya juga berasakan tidak perlu untuk mengeluarkan sebarang kenyataan. Apatah lagi ia bukanlah membabitkan soal ikatan perkahwinan,"



Itulah penjelasan dari Sari Yanti tentang hubungannya dengan Jep. Nampaknya Sari memang tidak mahu mengesahkan hubungan tersebut.

Statement by Sari Yanti:

"To know I'm happy with any choice or problems, have to see my parents,"

"What I shared in social media it is representative of what needs to be explained. I just do not want it to appear in the shape of a stylized reality though.

"I also do not want to be a reality if expressed, it would translate into another. For those who know, not okay. Nothing to hide.

"I also feel there is no need to issue any statement. Furthermore, it is not a matter involving marriage,"

0 comments:

Post a Comment