"Saya Benci Dan Geram.." - Izara Aishah Luah Perasaan Benci Kepada...

"Saya Benci Dan Geram.." - Izara Aishah Luah Perasaan Benci Kepada...



Pelakon Izara Aishah ternyata tidak suka dengan sesetengah pihak yang mempertikai bakat lakonannya.

Izara memberitahu dia telah berusaha keras untuk meajdi pelakon yang baik.

Malah dia akui serius dalam bidang lakonan dan mahu menjadi seorang yang berilmu tentang dunia lakonan.

Oleh itu dia berasa benci jika ada yang memperkecilkan hasil lakonannya.

Ini luahannya:

“Saya tak suka orang memperkecilkan bakat yang ada dan menyangka saya masuk dunia seni sebab mahu mengejar glamor serta populariti.

“Saya benci dan geram orang cakap saya tiada bakat dan hanya bersandarkan wajah cantik. Saya bekerja keras untuk menjadi pelakon yang bagus.

“Saya berterima kasih atas bonus yang diberikan pihak media untuk publisiti meluas. Wajah yang cantik juga satu bonus.

“Selebihnya saya sentiasa berusaha keras menjadi pelakon yang bagus,”

“Saya mahu jadi pelakon yang berilmu. Saya serius dalam kerjaya sebagai pelakon,”


..............................

"I do not like people underestimate my talent and thought I entered the industry because i want to pursue glamor and popularity.

"I hate people say I have no talent and the only has a pretty face. I worked hard to become a good actress.

"I am grateful for the bonus given to the media widely publicized. Beautiful face is also a bonus.

"The rest I always strive to be a good actress,"

"I want to become knowledgeable actors. I'm serious about a career as an actress, "

0 comments:

Post a Comment