"Saya Kahwin Nedim Tahun Ini Tetapi Selepas Kahwin Saya Akan...." - Pengakuan Mengejut Nora Danish

"Saya Kahwin Nedim Tahun Ini Tetapi Selepas Kahwin Saya Akan...." - Pengakuan Mengejut Nora Danish


Pasangan sama cantik dan secocok, Nora Danish dan Nedim Nazri sudah bertahun bersama.

Kisah mereka berdua sering menjadi bahan bualan ramai.

Akhirnya perkara yang dinantikan para peminat Nora Danish muncul juga apabila Nora akhirnya mengesahkan bakal melangsungkan perkahwinan dengan Nedim pada tahun ini.

Pelakon jelita in bagaimanapun masih belum lagi bersedia berkongsi butiran majlis berkenaan termasuk tarikh sebenar yang masih dirahsiakan.

Selain akui dia akan berkahwin dengan Nedim, Nora memberitahu selepas kahwin dia akan fokus kepada perniagaan.

Ini komen Nora Danish:

“Ya saya memang akan berkahwin tahun ini. Cuma buat masa sekarang saya belum boleh berkongsi lebih lanjut.

“Insya-Allah jika semuanya sudah selesai saya bersedia untuk menguar-uarkan kepada semua. Jangan risau saya pasti berkongsi berita gembira ini,”

“Selepas berkahwin saya mahu memberi fokus kepada perniagaan pula. Kalau berlakon pun tak kerap macam sekarang.

“Cuma kalau boleh tahun ini saya nak berlakon sebuah drama bersiri. Bagi saya ia perlu bagi mengekalkan nama dalam industri.

“Tambahan pula saya memiliki perniagaan, jadi saya tak boleh berhenti terus,”


Memang ramai yang tak sabar dengan berita ini. Sememangnya wedding yang dinanti ramai.


For your infomation, Nedim is the son of Tourism and Culture Minister, Datuk Seri Nazri Aziz.

The famous couple have been dating on and off for a few years.

Nora has announced her plans to marry her boyfriend this year.

However, the couple haven't decided on a date yet. But as planned, they will definitely get married this year.

0 comments:

Post a Comment