11 Foto Baju Terlajak Seksa, Janna Nick Habis Teruk Dikecam

11 Gambar Baju Terlajak Seksa, Janna Nick Teruk Dikecam


Pelakon Janna Nick memang teruk dikritik dan dikecam oleh orang ramai apabila fesyen bajunya dilihat seperti tidak memakai baju.

Baju itu dipakai ketika Anugerah Drama Festival Kuala Lumpur (DFKL) yang berlangsung di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) pada 9 April 2017.

Pelakon ini sebenarnya sudah menjangka akan dikritik hebat dan bersedia menerima kecaman.

Untuk pengetahuan, pakaian itu dikritik kerana pemilihan warna kain seakan-akan kulit badan yang membuatkan ia kelihatan seperti terdedah walaupun hakikatnya tidak begitu.

Ini komen Janna Nick:

"Saya dah boleh agak pakaian itu pasti mendapat kritikan walaupun sebenarnya baju itu tidaklah SESEKS1 seperti ditonton di televisyen.

"Kalau diikutkan, saya perlu pakai baju tersebut bersama jaket, namun atas sebab masalah teknikal, jaket itu tak dapat dipadankan bersama,"


“Lebih mengejutkan, foto saya mengayakan baju itu turut mendapat ratusan komen di laman Instagram tetapi saya menerima semua kritikan dengan hati terbuka.


“Malah, saya juga mengambil keputusan untuk tidak memadam gambar tersebut demi menghargai hasil kerja pereka baju itu,"


“Saya mengakui kesilapan ini. Saya anggap kritikan dan nasihat itu tanda mereka sayangkan Janna Nick.


“Saya mohon maaf diatas kesilapan ini dan berjanji tak akan mengulanginya lagi. Kalau ada benda yang kurang menyenangkan, harap peminat dapat beri teguran ikhlas.


“Saya masih dalam proses pembelajaran dan selepas ini saya akan lebih peka tentang penampilan di hadapan khalayak ramai,”


Kerana dikritik Janna telah membuang komen-komen di gambar itu tetapi tidak memadam foto itu demi menghargai hasil kerja pereka fesyen berkenaan.












0 comments:

Post a Comment