Minggu Depan Follow Up Dengan Doktor Untuk Pengesahan - Fizo Omar Tentang Kehamilan Mawar

Minggu Depan Follow Up Dengan Doktor Untuk Pengesahan - Fizo Omar Tentang Kehamilan Mawar


Setelah empat tahun mendirikan rumah tangga,pasangan suami isteri popular, Fizo Omar dan pemilik tduung Fareeda, Mawar masih belum dikurniakan cahaya mata.

Namun yang terbaru, ada desas desu mengatakan isteri Fizo ini kini sudah berbadan dua.

Perkara ini cepat tersebar dan Fizo akhirnya memberi komen tentang isu kehamilan isteruiny.


Ini komennya:

"Cepat betul tau ye! Apa yang boleh saya katakan, selagi belum bertemu doktor, saya tidak berani nak sahkan perkara ini secara rasmi.

"Memang saya ada syak ke arah itu setelah memerhati status haid isteri kebelakangan ini, tapi itulah... saya tak boleh nak pandai-pandai selagi belum berjumpa doktor,"

"InsyaAllah dalam minggu depan kami akan follow up dengan doktor.

"Seandainya ada khabar gembira, nanti saya maklumkan. Doakan yang baik-baik," 


Semoga impian mereka berdua untuk menimang cahaya mata termakbul. Memang ramai peminat yang tak sabar meengetahui tentang perkara ini.

Untuk pengetahuan, Fizo Omar  berkahwin dengan Mawar Abdul Karim pada 10 November 2013.

.........

Popular actor-turned-businessman Fizo Omar is an example of a really hardworking person, dabbling between his acting career alongside his new found passion in the business industry. 

However, He is not quitting as an actor. He said it never crossed his mind even once. He love this industry so much, it is his passion.

0 comments:

Post a Comment