Diana Danielle Dedah Punca Sebenar Raya Berasingan Dengan Farid Kamil..Akhirnya Segalanya Terjawab

Diana Danielle Dedah Punca Sebenar Raya Berasingan Dengan Farid Kamil..Akhirnya Segalanya Terjawab


Sebelum ini telah tersebar berita mengatakan Diana Danielle dan Farid kamil beraya berasingan.

Diana Danielle beraya di Kuala Lumpur manakala suaminya Farid Kamil beraay di kampung halaman Kedah.

~Baca kisah pendedahan tersebut DI SINI.

Kisah itu menjadi perhatian para follower yang melihat mereka berdua bergilir beraya bersama anak mereka.

Mula-mula anak-anak beraya dengan Diana Danielle dan selang beberapa hari kemudian anak-anak beraya dengan Farid Kamil.

Pasangan ini hanya mengambil pendekatan berdiam diri tentang isu ini.

Akhirnya setelah sekian lama perkara ini berlalu, Diana Daniell tampil buka mulut menceritakan kisah sebenar.

Diana Danielle memberitahu bahawa ibunya mengalami demam denggi beberapa hari sebelum ahri raya.

Demam yang agak teruk menyebabkan ibunya itu tahan di Unit Rawatan Rapi (ICU).

Sebagai anak, Diana Danielle tidak mahu melihat ibunya menyambut hari raya bersendirian apatah lagi ibunya dalam keadaan yang masih lemah dan sakit.

Ini komennya: (sumber: Media Hiburan)

"Saya rasa ini tanggungjawab saya sebagai anak untuk terus berada di sisinya. 

"Walaupun dia sudah dibenarkan keluar wad, namun keadaannya masih lemah dan mungkin kerana faktor usia dia mengambil masa sedikit untuk sembuh.
 

"Saya dan Farid tidak ada masalah langsung, sebab itu saya muat naik gambar bertiga. Tapi orang lain pula yang kisah sehingga ia dijadikan isu.
 

"Disebabkan saya selalu juga berhadapan dengan situasi sama, saya malas nak ulas panjang kerana saya tahu keadaan kami yang sebenar. Bagi saya hal peribadi tidak perlu dijaja dan saya dah lali dengan spekulasi,”

Itulah kisah sebenarnya yang berlaku. Sebenarnya hubungan dengan Farid Kamil baik sahaja.

Sebenarnya Diana Danielle menjaga ibunya yang sedang lemah akibat terkena penyakit demam denggi.

Sebab itulah mereka beraya berasingan pada tahun ini.

0 comments:

Post a Comment