"Itu Yang Saya Pelik..." - Isu Fattah Amin Tukar Tiket Flight, Ini Pula Respon Neelofa.. Padu Betul

Isu Fattah Amin Tukar Tiket Flight, Ini Pula Respon Balas Neelofa.. Padu Betul



Sebelum ini kecoh apabila Fattah Amin, Fazura dan Neelofa bercuti di Koh Samui.

Dikatakan Fattah Amin telah menukar tiket kapal terbangnya agar tidak bertembung dengan Neelofa.

Kini setelah beberapa lama isu ini berlalu, Neelofa memberi respon apabila ada wartawan bertanya kepadanya tentang isu ini.

Artis popular ini mengatakan jika dia menjadi Fattah, dia tidak akan menukar tiket penerbangan dan hanya buat tak tahu sahaja.

Neelofa ternyata pelik dengan dakwaan kononnya dia melarikan diri dan ingin bertenang

Ini komen Neelofa:

TAK AKAN TUKAR TIKET

“Kalau saya di tempat dia, saya tidak akan tukar penerbangan dan buat seperti tiada apa-apa.”

“Saya sesekali tidak menyangka menaiki pesawat yang sama ke lokasi yang sama dengan pelakon itu. 



BERSELISIH DENGAN FATTAH

“Ya, saya ada berselisih dua kali dengannya ketika mahu daftar masuk (check-in) pada jam 6.30 pagi di lapangan terbang dan sekali lagi di boarding area, itu saja.


PELIK DAKWAAN

“Jadi bila ada dakwaan kononnya kata saya melarikan diri, itu yang saya pelik. Bila pula saya lari? Saya tak buat apa-apa salah dan hanya mahu bercuti merehatkan minda, itu saja,"


“Tidak timbul soal sengaja timbulkan babak atau sebarang drama atau apa, semuanya di luar jangkaan dan saya hanya teruskan perjalanan seperti biasa.

“Mungkin ini satu daripada ujian Allah untuk saya dalam bentuk menjaga hubungan sillaturahim, Wallahualam,”


Neelofa dan Fattah Amin menjadi fenomena menerusi drama bersiri Suri Hati Mr Pilot.


Kemudian Fattah Amin berganding dengan Fazura dalam draam Hero Seorang Cinderella.

0 comments:

Post a Comment