Sampai Menggigil-Gigil Tiz Zaqah Dibuatnya

Sampai Menggigil-Gigil Tiz Zaqah Dibuatnya


Tiz Zaqyah merupakan pelakon popular yang sememangnya berbakat besar.

Bukan sahaja berlakon, Tiz Zaqyah juga pandai menyanyi dan diketahui mempunyai vokal yang sedap.

Namun bergitu, Tiz memberitahu dia tidak berniat menajdikan menyanyi sebagai kerjaya.

Pelakon ini akui mempunyai perasaan gemuruh yang teruk apabila berhadapan dengan penonton di atas pentas ketika menyanyi live.


Ini komennya:

“Saya minat muzik tapi tiada jiwa terhadapnya. Lagipun, saya sangat gemuruh bila di atas pentas. Belum lagi menyanyi, saya dah mengigil-gigil,”

“Saya tahu saya harus keluar dari zon selesa dan cuba sesuatu yang baru seperti menyanyi atau mengacara. Tapi, saya tak pandai!”

“Insya-ALLAH, jika keadaan memerlukan, saya akan mencubanya tapi tak tahu pula bila,”


Memang sayanglah kalau ada darah gemuruh seperti ini.


Mungkin satu hari nanti kita akan dapat lihat Tiz Zaqyah jadi penyanyi sekiranya dia berkaya atasi masalah darah gemuruh di atas pentas ini.

Sumber: MediaHiburan

0 comments:

Post a Comment