"Biar Bertempat!" - Komen Amir Raja Lawak Sering Jadi Bahan, Dibuli Pelawak Lain

"Biar Bertempat!" - Komen Amir Raja Lawak Sering Jadi Bahan, Dibuli Pelawak Lain


Amir Raja Lawak merupakan nama yang tidak asing lagi di dunia seni tanah air.

Pelawak ini sering menjadi 'bahan' atau ejekan pelawak yang lain dan sering menjadi artis jemputan atau pengacara jemputan.

Amir mengakui tidak kisah dirinya 'dibuli' oleh pelawak-pelawak lain asalkan kena pada tempat.

Sebagai seorang pelawak, Amir akui harus bersikap terbuka dalam menjadi bahan sesebuah jenaka.

Ini komen Amir:

"Saya sebenarnya sudah biasa menjadi mangsa buli pelawak-pelawak lain sejak kemunculan awal dalam industi hiburan.

"Mungkin itu merupakan trademark saya kerana ramai orang suka saya dibuli dan perkara itu tidak pernah menjadi kesalahan jika ia kena pada tempatnya.

"Ini merupakan perkara biasa dalam komedi kerana dia kena ada orang yang kena buli dan pembuli jadi perkara itu adalah normal.

"Saya tahun orang yang membuli saya itu tiada niat lain selain bergurau dan perkara itu tidak pernah diambil serius oleh saya," 


Amir mula popular setelah menyertai pertandingan Raja Lawak dan merupakan peserta solo di rancangan terbabit.

Sumber: Astro Gempak

0 comments:

Post a Comment