Ini Komen Fathia Latiff Dan Natasha Elyzza Berhubung Video Menari Menggoda.. Dedah Perkara Sebenar

Ini Komen Fathia Latiff Dan Natasha Elyzza Berhubung Video Menari




Semalam satu video telah menjadi viral menunjukkan pelakon baru, Natasha Elyzza menari secara menggoda di aplikasi Bigo.

Video tersebut menjadi viral dan ada rakan Natasha Elyzza yang wajahnya mirip dengan pelakon Fathia Latiff.

Ini komen Fathia Latiff tentang hal ini:

"Kalau boleh saya enggan komen mengenai perkara ini. Hanya Allah sahaja yang tahu

"Biarlah, jika netizen meninggalkan komen negatif, saya dapat pahala,"

"Hanya Allah sahaja yang tahu,"


Sementara itu, pelakon Natasha mengatakan dia berpakaian demikian kerana ingin pergi mandi di swimming pool.

Natsha juga menafikan wanita yang dikatakan itu Fathia Latiff dan menyatakan itu adalah rakannya yang mempunyai wajah mirip Fathia Latiff.

Ini komen dari Natasha Elyzza

"Saya akui itu saya. Salah saya kerana menari dan berpenampilan seksi di dalam video itu. Ketika kejadian tersebut, saya sedang berada di sebuah villa persendirian bersama kawan-kawan wanita.

"Saya memakai baju yang agak seksi kerana saya mahu mandi di kolam renang. Salah saya sendiri kerana sebelum saya ke kolam renang, saya sempat membuka aplikasi Bigo Live.

"Silap saya, saya terlupa nak memakai baju yang lebih elok sebelum membuka aplikasi tersebut. Saya sangat kesal dengan perbuatan itu,"

"Wanita itu bukan Fathia, dia kawan saya, wajahnya mirip Fathia. Saya minta maaf dan akan menjadikan perkara ini sebagai pengajaran. Saya berjanji tidak akan mengulagi kesilapan saya,"


Lihat video tersebut ( DI SINI )

Sumber: Astro Gempak

0 comments:

Post a Comment