"Saya Keluar Ikut Tingkap..Saya Gayut" - Salah Seorang Pelajar Terselamat Beri Kenyataan


"Saya Keluar Ikut Tingkap.." - Salah Seorang Pelajar Terselamat Beri Kenyataan


Seorang pelajar tahfiz, Muhd Izzarudin merupakan antara pelajar yang terselamt dari bencana kebakaran di pusat tahfiz.

Izzarudin telah tampil menceritakan pengalamannya ketika kebakaran berlaku. Ini video berkenaan (TONTON SINI)

Izzarudin yang berumur 15 tahun tersedar dari tidur kerana terdengar bunyi seperti gas.

Selepas menyedari kebakaran yang dipercayai bermula di pintu hadapan, dia cuba mengejut rakan yang lain. Ada antara mereka yang tidak bangun.

Api yang sudah marak di pintu hadapan menyukarkan mereka semua untuk keluar. Dia kemudian keluar melalui tingkap sebelum melalui saluran air untuk turun ke bawah.


Ini antara komennya:

"Saya mula kejutkan kawan-kawan lain termasuk ustaz keadaan menjadi kelam kabut kerana tidak dapat keluar dalam masa sama katil juga sudah mula terbakar.

"Saya dan beberapa yang lain ke tingkap hujung dan turun melalui batang paip tetapi dalam masa sama ada yang sudah terbakar di bahagian badan terjun ke bawah sementara yang lain terperangkap,"


Ini video berkenaan (TONTON SINI)

0 comments:

Post a Comment