"Mulanya mereka ego! Saya berjaya rapatkan hubungan Fattah dan Fazura," - Pendedahan Uqasha Senrose



Pelakon cantik Uqasha Senrose rupanya merupakan individu yang telah bertanggungjawab merapatkan hubungan antara Fazura dan juga Fattah Amin sehinggalah mereka mula bercinta dan kini telahpun bertunang.

Perkara ni didedahkan sendiri oleh Uqasha Senrose yang menceritakan kisah ketika penggambaran drama bersiri Hero Seorang Cinderella itu.

Ternyata Uqasha Senrose gembira usahanya merapatkan Fattah Amin dan Nur Fazura berhasil sehingga  berjaya memutikkan bibit cinta antara pelakon popular itu.

Kata Uqasha Senrose atau nama penuhnya, Nik Zaris Uqasha Senrose, pada awal penggambaran drama Hero Seorang Cinderella (HSC), Fattah Amin dan Nur Fazura agak ego dan banyak membuat hal sendiri.



Melihat akan hal itu, Uqasha Senrose berusaha mendekatkan mereka berdua dengan usik usik dan mereka berdua mula rapat.

Namun, Uqasha tidak menyangka Fattah Amin dan Fazura akhirnya saling jatuh cinta dan menjadlin hubungan yang serius.

Jom baca pendedahan dari Uqasha Senrose tentang hal ini:

"Ketika awal penggambaran drama itu, mereka agak ego. Jadi, saya cuba usik-usik mereka untuk mendapatkan keserasian. Alhamdulillah, sejak itu saya lihat mereka mula rapat dan menjadi lebih akrab ketika menjalani penggambaran di Pulau Perhentian, Terengganu.

"Ketika itu, saya dapat berasakan bibit cinta antara mereka sedang berputik. Saya sangat gembira kerana akhirnya saya berjaya merapatkan hubungan mereka,"

Semalam, Fazura dan Fattah Amin yang baru sahaj tiba dari Mekah telah membuat sidang mendia tergempar dan mengesahkan mereka mengikat tali pertunangan pada 13 November lalu di kediaman keluarga Fazura di Petaling Jaya, Selangor.

Walaubagaimanapun, mereka berdua menegaskan bahawa mereka berdua belum lagi bernikah.

Apabila mendengar berita tersebut, Uqasha Senrose amat gembira kerana mereka berdua mengambil kata sepakat untuk hidup bersama.

Bagi Uqasha Senrose, dari pandangan matanya, Fattah Amin dan Fazura merupakan satu pasangan yang amat secocok serta sangat romantik.


Malah kata Uqasha Senrose, dia menganggap Fazura seperti kakaknya sendiri.

Ini komen Uqasha:

"Saya dan Fazura sudah seperti adik-beradik dan saya gembira melihatnya bahagia. Mereka berdua begitu romantis apabila bersama.

"Alhamdulillah, Fazura yang saya anggap seperti kakak sendiri dipertemukan dengan lelaki yang boleh menjaganya. Saya harap Fattah akan mencintai dan menyayanginya hingga akhir hayat,"

Itulah kata-kata dan pendedahan dari Uqasha Senrose tentang berita pertunangan antara pelakon utama drama Hero Seorang Cinderella iaitu Fattah Amin dan juga Fazura.

Sumber: Berita Harian

0 comments:

Post a Comment