Kisah Penuh: Fathia Latiff Diserang, Diugut Tembak Seorang Lelaki



Ini satu lagi kisah mengejutkan tentang Fathia Latiff. Sejak akhir-akhir ini Fathia Latiff sering terpalit dengan beberapa isu.

Kali ini pelakon Fathia Latiff mendedahkan dia telah diserang oleh seseorang ketika berada di dalam kereta.

Fathia atau nama sebenarnya Nur Fathia Abdul Latiff, 30 tahun berkata, individu itu turut mengugut untuk mencederakan dirinya.

Pelakon drama Ariana Rose ini turut mendedahkan mengenali lelaki berkenaan namun tidak mahu mendedahaknnya dan membuat report polis kerana sebab tertentu.

Jom baca rentetan kisah ini dari Twitter Fathia Latiff.

Ini tweet Fathia Latiff:

"I was just being attack by someone. Bald head, selamat ada parang belakang kereta. Guys, please be careful.

"Siap baling rantai and hit my shoulder! Ada anak kat belakang pun boleh buat perangai samseng. Entah apa dia ajar anak dia

"I was being numbed sampai rasa traumatized

"He even provoked me by saying "jangan sampai peluru aku sampai kat kau"

"I know his name, but i dont want to mention it, one thing for sure. If u are a guy, act like ONE!

"I need a bodyguards!!!

"Kesimpulan dia, kalau report polis pon tak jadi apa sbb lembab nak amik tindakan

"Guard pun tengok je macam tak guna jadi guard ha geram la ni

Ini translation nya:

"Saya baru sahaja diserang oleh seseorang. Kepalanya botak, selamat ada parang di belakang kereta. Semua diharap perlu berhati-hati.

"Lelaki itu baling rantai sampai terkena bahu saya. Dalam kereta lelaki berkenaan juga ada anaknya"

"Saya masih tergamam sehingga rasa trauma,"

"Dia juga telah mengugut saya dengan berkata "jangan sampai peluru aku sampai kat kau".

"Saya perlu pengawal peribadi!. Ada pengawal keselamatan tapi hanya tengok sahaja,"

Itulah pendedahan Fathia Latiff. Banyak pula kisah menarik sejak kebelakangan ini tentang Fathia Latiff.

Kalau diserang begini harapnya Fathia Latiff buat laporan polis la ye. Ini untuk keselamatan diri juga, takut nanti kes berulang.

Sumber: Oh Bulan

0 comments:

Post a Comment