Wednesday, December 6, 2017

Perli Fazura, Rita Rudaini Tampil Dedah Perkara Sebenar


 
Baru-baru ini ada dakwaan mengatakan pelakon Rita Rudani telah menyindir pengantin baru Fazura dan Fattah Amin.

Isu ini timbul apabila Rita Rudaini menceritakan kisah kucingnya yang mengikutnya ke toilet, dan terus ada pihak yang mengatakan Rita perli Fazura kerana menyatakan rindu apabila Fattah ke toilet.

Terkejut dengan perkara ini, Rita Rudaini tampil menceritakan hal sebenar.

Ini kenyataan dari Rita Rudaini:

"Kenapa dengan manusia sekarang? Apa salah saya? Saya upload caption cite pasal kucing saya pon di tuduh perli orang...Macam-macam di tuduh saya....saya cerita kan cerita yang sebnar nya pasal kucing saya pon salah ke? Saya dituduh memerli seorang artis pengantin baru??

"Saya pon jadi blur sekejap..bila disiasat rupanya saya di tuduh perli Fazura..Saya sangat sedih yang amat dengan manusia sekarang...tak cukup tuduh saya, mereka tuduh Harian Metro putar belit cerita sedangkan Metro tiru sebijik dan tak ubah seinci pon cerita saya...dan untuk pengetahuan semua, saya tidak tahu dan tak ambik tau pon pasal kes bilik air tu or whatever...banyak lagi kerja saya nak buat.

"Saya nak cari duit bela anak-anak lagi, nak jaga anak-anak lagi nak jaga kucing lagi....saya berkongsi cerita dengan semua yang kucing saya memang manja sampai ikut kemana saja saya pergi sampi ke dalam bilik air pon dia ikut..

"Macam mana sayagnya saya kat kucing saya tu dan rindunya saya kat dia kalau tak nampak depan mata.....apa yang anda semua fikir jauh menyimpang ni???? Apa masalah anda ye? Sampi ada kata saya manusia hati hitam. Sekarang ni hati saya yang hitam or hati anda? Dah jadi FITNAH tu....ye betul lah zaman sekarang zaman fitnah.

"Selalu lah bersangka baik pada orang....uihhh memang sedih gila saya malam ini sebab tak sangka teruk sangat zaman fitnah ni sampai yang takde hal pon di jadikan bahan untuk fitnah..

"Selamat malam dan maafkn semua sebelum tido...pesanan saya, nak fanatik pada artis masing-masing tak salah tapi jangan sampai tuduh, fitnah dan sangka buruk kat orang lain...

Itulah penjelasan Rita Ruidaini tentang isu ini. Diharapkan pihak tidak membuat andaian semata-mata yang boleh membawa fitnah.

Sumber: IG Rita Rudaini

0 comments:

Post a Comment